Selexion

Euronics Belgium is vooral gekend onder de merknamen Selexion en Selexion Clix, en verenigt een 200-tal zelfstandige verdelers, die in hun regio stuk voor stuk tot de beste behoren.

De omzetevolutie van Selexion gaat constant in stijgende lijn wat een garantie is voor het goede reilen en zeilen van de winkels. De groep haalde in 2007 een omzet van 320 miljoen euro en een stijging van 3 % ten opzichte van 2006.

Eén van de belangrijkste punten is contante betaling aan de leverancier, de beste garantie voor een uitzonderlijke onderhandelingspositie om zeer scherpe prijzen te bekomen.

Missie & Visie

Het Selexion netwerk streeft ernaar het marktaandeel en het rendement van de gezonde, dynamische en kwalitatief hoogstaande verdeler met een hoger verkoopcijfer en een waarachtig klantenserviceprofiel te vergroten, door middel van ondersteuning op het vlak van aankoop, verkoop, marketing, logistiek, informatie en service.

Doel is om de nr.1 te blijven in Audio-Video, Multimedia, Telecom, Elektro en digitale fotografie. Door een constante kwalitatieve uitbouw met hoogstaande verdelers in de regio's waar consumenten nood hebben aan een servicegerichte aanpak, een persoonlijke behandeling en een eerlijke prijszetting door objectieve vergelijking van hoogwaardige, betrouwbare producten.



De vakman

Beter en niet duurder” luidt de slogan van Selexion. Als consument vindt u in uw Selexion vakman dan ook een vertrouwenspersoon waar u bij wijze van spreken uw leven lang bij terecht kan.

De groep vindt het vakmanschap van elke zelfstandige verdeler primordiaal: hij moet de producten die hij verkoopt, door en door kennen. Hij moet een specialist zijn, een vakman dus. Dit is één van de beginselvoorwaarden om tot de groep te kunnen toetreden.

Kortom, Selexion staat voor een modern netwerk gespecialiseerd in alle kwaliteitsvolle toestellen die een meerwaarde brengen in het leven van elke dag.

Bekijk de Selexion website

 
print
Euronics 2014 Copyright. Alle rechten voorbehouden